czwartek, 27 czerwca 2013

72. TaaaDaaam WYNIKI :)))

Witajcie, dziś wyniki mojego pierwszego Candy :) ale chwilkę proszę poczekajcie ;)

Nie sądziłam, że to Candy sprawi mi tak wiele radości, zainteresowanie mnie zaskoczyło, a dzięki temu Candy trafiłam na wiele cudownych blogów, które inspirują, dodają siły i pomagają przetrwać brak weny :)) Zawsze łatwiej jak się wie, że nie tylko mi takie dni się zdarzają, że każda z Was miewa takie chwile. Dziękuję za wiele cudownych życzeń, i za słodkie komentarze w kolejnych postach, mam nadzieję, że zostając obserwatorami ze względu na Candy teraz z chęcią zostaniecie i nie będziecie się u mnie nudzić :))

A teraz fotorelacja z losowania



po przeliczeniu chętnych okazało się, że w losowaniu będzie brało 122 osoby :)
osoby anonimowe również, w kolejnym Candy już nie zapomnę o podaniu dokładnych informacji o zasadach :)



przygotowane losowanie i mały ,,sierotek''





miał dużo radości i napewno nie oszukiwał :)))

A wylosował

 

Asicę-Łasicę prowadzącą fantastycznego bloga weasels-world. Asiu gratuluję :)

Kochane, chciała bym podarować Wam wszystkim prezenty bo sprawia mi to dużo radości ale doba za krótka dlatego postanowiłam wylosować jeszcze 3 nagrody pocieszenia - niespodzianki, wyślę je troszkę później niż nagrodę główną, bo dopiero je muszę wykonać :))


Proszę o kontakt mailowy w sprawie adresu do wysyłki i serdecznie Wam gratuluję i już po głowie chodzi mi kolejne Candy :)))

A jutro przedstawię uratowany od zapomnienia mebelek, który cieszy moje oko i już Wam nieskromnie zdradzę, że chyba mi się udał ;)))

Ściskam Was mocno :)

42 komentarze:

  1. Gratulacje dla szczesciar :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:))) Dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Wygrałam!! :DDD Ale się cieszę! :) Pierwszy raz wygrała Candy i cieszę się, że właśnie u Ciebie :)) Buziaki dla "sierotka" :**

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i dziękuję za zabawę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i dziękuję za reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Zapraszam też na moje candy na blogu: andzia-tworzy.blogspot.com
    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujęi dziękuję za miłą zabawę:) U mnie również trwa Candy - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za super zabawę;-) Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję za fantastyczne emocje i gratuluję wylosowanym:)

    OdpowiedzUsuń
  12. HURA,HURA!!!Wielkie dzięki za nagrodę pocieszenia ,moja pierwsza wygrana,strasznie się ciesze.
    Zwyciężczyni gratulacje.
    pozdrawiam Monika:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję obdarowanym :), a ja zostanę tutaj i po candy i zapraszam do mnie na ogródkowego bloga: http://zaplatana.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za zabawę i gratki dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę a wylosowanym dziewczynom gratuluję. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wszystkim dziewczynom, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję serdecznie wszystkim dziewczynom:)Tobie dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla szczęściar! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wylosowanym osobom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje dziewczyny , ach puszeczki przeszły pod noskiem .... nie ukrywam zazdrości. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdeczne gratulacje :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Dziękujemy za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję, dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję szczęśliwym "wylosowankom" :)
    Natomiast Tobie bardzo dziękuję za zabawę .

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję Wylosowanym Ręką Sierotka:-) I dziękuję za miłą zabawę:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojej wygrałam nagrodę pocieszenia, wow, ale się cieszę ;)
    Dziękuję kochana!!!!!!!! I gratuluje zwyciężczyni ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla wygranych:) to moje pierwsze candy, dzięki za zabawę:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Serdecznie gratuluję dziewczynom - zazdroszczę :)
    Dzięki za super zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla wylosowanych.
    Mebelek widziałam przed chwilką - cuuuuuuuuuuuddddny.
    Pozdrawiam cieplutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo się cieszę,ze trafi do mnie nagroda dodatkowa.Nie spodziewałam się !!!buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....