poniedziałek, 2 grudnia 2013

97. Chustki nie tylko do nosa i CANDY :)

Witajcie, 
jestem w trakcie picia kawy  bardzo powoli się budzę chociaż poogarniałam już małe istoty, jedna w szkole, druga w żłobku, dotarłam do pracy, nawet zrobiłam zakupy po drodze to nadal czuję się jak bym właśnie wstała z łóżka, ale cóż widać już taki ze mnie model. Codziennie obiecuję sobie, że położę się wcześniej spać i ... ten zegar wieczorami jakoś przyspiesza i robi się północ ;) 

W sobotę mój starszy syn stwierdził, że jednak by chciał kalendarz adwentowy chociaż wcześniej stwierdził, że nie chce bo skoro nie może jeść słodyczy w tygodniu, a tylko w weekendy to nie będzie to ciekawe i po prostu był foch. Jednak odmieniło mu się w sobotę ....  i weź tu matka coś szybko wymyśl, skąd teraz wytrzasnąć 24 pudełka, lub znaleźć czas na uszycie woreczków ... ale w końcu nie ma rzeczy niemożliwych, padło na wykorzystanie chustek do nosa ... tak, tak zrobiłam kalendarz z chusteczek do nosa ;)) 

W ruch poszło pudełko z chusteczkami do nosa, stempelki z cyferkami, tasiemka, sznurek, klamerki z mikołajami i słodkości :)
W tygodniu moje dziecię znajdzie suszone morele, rodzynki, żurawinę i orzechy, a w weekendy cukierki. Młodszy w paczuszkach ma swoje ciasteczka.

Może on wyjątkowo urodziwy nie jest, ale jest i jest radość w oczach dziecka.





A w piątek będąc na zakupach zauważyłam w kąciku cudne świeczniki z reniferami i kupując dla siebie oczywiście pomyślałam też o Was ;)) Dlatego ogłaszam małe candy świąteczne. 

Zasady jak zawsze:
- umieścić banerek z linkiem,
- miło będzie jeśli dołączycie do grona obserwujących,
- zgłosić chęć uczestnictwa  w komentarzu poniżej

Zgłoszenia do 17 grudnia to 18 wyślę paczuszkę i na święta dotrze :)

A oto te świeczniki i serducho w świątecznych kolorach :))





A i jeszcze jedno ... mamy teraz sezon na na mandarynki i pomarańcze, to owoce które często bywają ozdobą świąteczną, np pomarańcza z wzorkami z goździków, ale można też inaczej i teraz każda mandarynka która zostaje zjedzona u nas w domu przyczynia się do powstania gromady gwiazdek. Gwiazdki wykorzystam do świątecznych stroików, a wykonanie nie jest trudne, wystarczy foremka do ciasteczek by wykroić kształt ze skórki, a usychają na parapecie same :)))


Ciekawe czy ktoś dotrwał do końca ;)))
Miłego dnia :)))

70 komentarzy:

  1. witam :)
    Piękne candy :) zapisuję się!!!
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez ustawiam się w kolejce po cukiereczki zapraszam równiez do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  3. już się boję jak mój syn będzie grymasił, najpierw nie, potem tak i odwrotnie :)
    ale powiem Ci, że ten kalendarz z chusteczek prezentuje się naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też właśnie przy kawce:)
    Na candy to ja się pisze !!!! Umilą mi swieta jak szczęście dopisze...
    A pomysł na gwiazdki z mandarynek jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow fajne te gwiazdki ze skórek ,a pomysłowa mamusia z ciebie :)))
    na candy oczywiście się zapisuje , reniferki rulles ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dotrwałam, świetny kalendarz Madziu i gwiazdki pomarańczy;) udanej zabawy! bo jest o co walczyć;)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo chętna do przygarnięcia Twoich słodkości:)
    Kalendarz fajnie się prezentuje, a gwiazdki ze skórek i u mnie już schną na parapecie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł z tymi pomarańczami!! :D

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne świeczniki, obowiązkowo się zapisuję, pozdrawiam :-)
    baner na kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. witam ,
    chyba pierwszy raz zawitałam w Migotkowie i już tu zostaję a link do Twojego bloga zabieram na moją listę blogów :)
    cudne świeczniki ...oczywiście zapisjuję się i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że tak :))) Gwiazdki ze skórek to super pomysł! :) A kalendarz pomysłowy i fajnie się prezentuje :)) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha! No a na candy oczwiście wyrażam wielką cheć!! :)

      Usuń
  12. I ja ustawie sie w kolejce :)
    Poluje na takie swieczniczki (dla mamy)
    wyobrazam soebie jej radosc !
    Moze sie uda
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiscie dołączam do candy!
    a kalendarz super- i bardzo fajne te wypełnienie ;-))
    a już pomysłna wykorzystanie skórek mandarynkowych extra! co prawda mój maż obiera je w zawsze w taką smieszną spiralke ( każdą jedną) ale myślę, ze coś się da wykroić!
    serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam cieplutko:)
    chętnie wezmę udział w zabawie:)
    banerek dodałam na swoim blogu.
    Pozdrawiam nastrojowo i świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie się poczęstuję słodkościami:)pozdrawiam
    martyna69@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Najwazniejsze ,ze jest kalendarz :) Super wyszlo :) Sliczne swieczniki z mila checia ustawiam sie w kolejce :) Mandarynki i pomarancze mamy wlasnie w domu to i moze ja kilka gwiazdek zrobie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalendarz jest pomysłowy i ma swój urok. Najważniejsze, że dziecko zadowolone i mama spisała się na medal.
    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy, bo świecznik idealnie pasowałby do mojej świątecznej stołowej kompozycji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam twoją pomysłowość, ale czego nie robi się dla dzieci:)
    Z wielką ochotą i przyjemnością ustawiam się w kolejce po słodkości od Ciebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny pomysł z tymi gwiazdkami :)
    a i oczywiście dopisuję się do rozdawajki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twoją pomysłowość! Kalendarz z chusteczek, jesteś po prostu niesamowita!:)
    Dzięki za pomysł z tymi gwiazdkami ze skórek:)
    Na candy oczywiście się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja dotrwałam! :))
    Najważniejsze, że kalendarz powstał i radość dzieci widoczna. ;)) Wyczarowałaś coś z niczego - super.
    A gwiazdkowy pomysł wart wykorzystania.
    Pa, całuski

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście, że przeczytałam w całości i aż mi zapachniało świętami.... staję zatem w tej świątecznej kolejce. Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję pomysłowości:) Fantastyczny pomysł z tym kalendarzem:) Wygląda super:) i wypełnienie ma extra:) I dzieci zadowolone a to najważniejsze:)
    Z chęcią przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam i zgłaszam się i pozdrawiam
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się w kolejce :)) ja zrobiłam ze skórek mandarynek gwiazdki i dzwoneczki ale chciałam szybko i się poskręcały na grzejniku ...muszę dać im czas jak widzę :)pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. super pomysl ze skorkami i z kalendarzem musze tez taki zrobic dla synka. pozdrawiam i zycze zdrowych spokojnych Swiat Bozego Narodzenia marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. pomysł z chusteczkami świetny!
    skórki pomarańczowe i mandarynkowe, co odłożę, to mi je mąż wyrzuci ;) ech...muszę sobie ich przypilnowac w końcu ;)
    a te czerwienie chętnie przygarnę :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  28. No i jak tu nie skorzystać z takiej propozycji i zgarnąć reniferki ;-)
    Biorę udział z przyjemnością. A z tymi skórkami od mandarynek to czad
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    wrzosowystrych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne nagrody! chętnie wezmę udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjny pomysł z gwiazdkami pomarańczowymi, mysze spróbować, no a kalendarz bardzo pomysłowy, do zabawy tez chetnie dołączę

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam :)
    Cudne świeczniki, więc zapisuję się na candy :)
    Pomysł z gwiazdkami super! Chyba też sobie takie gwiazdki zrobię :)
    Pozdrawiam zimowo :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz Ty inwencję twóczą!!!!:) super!! a te świeczniki........no cudo!! to ja się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetne pomysły!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Worki z chusteczek powaliły mnie na kolana!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pomysłowa z Ciebie kobitka. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. FAjny pomysł na kalendarz :) Z chęcią zgłaszam się do zabawy. BAnerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świeczniki rewelacyjne :) banerek na moim blogu już umieściłam: http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. aaa obserwuję jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się i ja w kolejce :)
    Obserwuję jako Edyta H.
    Banner na blogu http://allthesnuff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne świeczniki! Oczywiście chcę!
    Kalendarz zrobiłaś bardzo prosty, pomysłowy i ładny!

    OdpowiedzUsuń
  40. To i ja jak mozna sie zapisze.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja się bardzo chętnie zgłaszam!:) Śliczne świeczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekne reniferki ... zapoluję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja.. ja dotrwałam....
    a dotrwałam z wielkim uśmiechem na ustach...
    Zaskoczył mnie zarówno kalendarz jak i gwiazdki...
    Tak niewiele potrzeba - wystarczy tylko... wyobraźnia ;-)))
    Świeczniki cudne więc jesli mogę..to się w kolejce po nie ustawię ;-)))
    i z chęcią będę wracać... bo mam wrażenie, że sporo mogę się od Ciebie nauczyć ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam w me progi ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  44. z chęcią dołączam do zabawy :) świetny blog. Pozdrawiam Marta B. marta6660@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Pomysłowy kalendarz i podoba mi się jego zawartość :)
    Zapisuję się na cukierasy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I ja sie przyłącze po te bajeczne świeczniki. Miłego jedzenia mandarynek:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja dotrwałam!
    Kalendarz prosty i pomysłowy!
    Najważniejsze, ze skrywa otwierane codziennie niespodzianki:-))
    Piękne świeczniczki, co prawda nie białe,ale mam w domu i czerwony ,świąteczny kącik...
    Możesz mnie uwzględniac w losowaniu:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Rano i taka kolejka :)co cóż trudno aby mnie tu zabrakło jako iż zbliżają się święta świeczników w domu brak będą dobrze u mnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny pomysł na kalendarz! :) A do zabawy również się przyłączę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne cukieraski ;) Szczęście moje nie zawiedź mnie!
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja też ustawiam sie do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się Twój kalendarz,ja w tym roku zrobiłam swój i jestem z tego powodu bardzo zadowolona,bo to było pierwszy raz od 15 lat kiedy miałam igłę w ręku:)Zapraszam do siebie a zobaczysz efekt.Twoje candy idealnie wpasowuje się w moją świąteczną kuchnię,więc staję w tej bardzo długiej kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Moje ulubione Świąteczne kolory... Do kolejki ;)
    http://slodkiedomowezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Z przyjemnością obserwuję (jako nika88) i zgłaszam się do rozdania, umieściłam banerek na swoim blogu http://one-more-dress.blogspot.com
    Pozdrawiam, będę tutaj częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam się i ja na świąteczne candy.
    pozdrawiam zimowo. Ania

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuję się bardzo chętnie. Świeczki są śliczne. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się pomysł na kalendarz adwentowy. Ile jest możliwości, aby go wykonać, oby tylko nas wyobraźnia nie ograniczała. Pomysł na gwiazdki ze skórki jest świetny i już załuję, że wyrzuciłam tyle skórek.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam serdecznie :)
    obserwuję jako Karolina Furgacz
    fb jako Karolina Soczówka
    udostępniłam na fb https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7/posts/186287118232276
    mail karolina1990r@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj, dotrwałam i to z wielką przyjemnością. Zapisuje się też po te cudeńka. Pozdrawiam
    MIKA

    OdpowiedzUsuń
  59. Właśnie jem mandarynkę, to może i gwiazdka powstanie:) fajne reniferki, jakby co to ja jestem chętna:)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Świeczniki w świątecznym kolorze przydadzą się każdemu:) Byłoby dobzre mieć taki komplecik na Święta:)
    Ciekawa jestem tych stroików z gwiazdkami:)Fajny pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ależ tu tłok, może być trudno. Zapisuję sie i liczę na szczęście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się i ja:)
    Mandarynki uwielbiam:):):)
    Pierniczki upiekłam:)
    Święta blisko:)

    baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Z wielką ochotą się zapisuję :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  64. To ostatni dzwonek - jak nic, ale jeszcze nie ma północy więc się też zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świeczniki są cudne :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  66. świeczniki urocze:-))) ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  67. Uwielbiam takie proste, kreatywne pomysły na świąteczne dekoracje. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....