piątek, 14 marca 2014

116. Łowiecki ;)))

Pogoda za oknem wiosenna, aż nie chce się wierzyć, że jutro ma padać śnieg z deszczem, ale nie zmienia to faktu, że wiosna i tak już blisko, dziś w drodze do pracy widziałam przy ruchliwej ulicy jak zakwitły krokusy więc nawet śnieg z deszczem nie zamydli nam oczu, że nie ma wiosny w pobliżu :))

Ten wiosenny nastrój sprawił, że poczyniłam w ostatnim czasie owieczki ;) Przyjemnie się je szyje i są bardzo sympatyczne :)) Szyłem je już w zeszłym roku i jeśli ktoś chciał by się skusić na poczynienie sobie takich łowiecek to zapraszam tu Jak uszyć owieczkę,   gdzie krok po kroku pokazałam jak to zrobić :))

A teraz 3 pozujące łowce :)) (zdjęcia niestety robione w porze nocnej)









Życzę Wam miłego weekendu i ściskam mocno :)))

22 komentarze:

  1. A Ty co zostałaś bacową? Gdzie Ty te hale do wypasu w Wawie znajdziesz? ;) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna podobno już blisko to kawałek świeżej trawy się gdzieś znajdzie ;)))

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super maluchy! :))) Ja mam cały czas nadzieję, że prognoza się nie sprawdzi... :) Pozdrowionka ślę i miłego weekendu życzę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne!!!! No boskie są...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne !!!!! Jakie zmyślne ogonki, pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie zamiast spać, liczę barany...ale takie piękne to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj u mnie deszczowo a czy Ty wytrzymujesz jak one tak ciągle robią beee ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne owieczki:) zazdroszczę talentu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne, zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesympatyczne łowieczki:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie słodkie te owieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No Kochana,owce są bajeczne!!!nie mogę się napatrzeć!!!A u mnie dziś wiatr potworny,na morzu sztorm:)I nie chce mi się wychodzić z domu:)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne godne polecenia do koszyczka zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne te Twoje Łowiecki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne owieczki i na pewno milusie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....