piątek, 22 lutego 2013

46. Szyjemy owieczkę

Na samym początku bardzo Wam dziękuję za wsparcie w ostatnich komentarzach dotyczące mojego powrotu do pracy, to bardzo miłe, ważne dla mnie i pomocne :) Dziękuję :)

A teraz wracamy do tematu.
Wyrobiłam się, obiecałam w tym tygodniu, że uszyjemy owieczkę i pomimo perypetii z maszyną udało się :)

Efekt końcowy - dziś na początku :)


Zaczynamy od wykroju, który w zeszłym roku gdy nie prowadziłam jeszcze bloga znalazłam na stronie jakiegoś rosyjskiego bloga, było tam też wszystko pokazane jak uszyć, gdybym wtedy myślała to miała bym to zapisane w ulubionych, ale niestety. Wzór był dostępny z jakiejś gazety, dlatego go zamieszczam i możecie z niego korzystać :)


 Odrysowujemy wykrój na materiale


  i zszywamy na maszynie, w pyszczku i uszach pozostawiamy miejsca na wywinięcie, natomiast obie części tułowia i ,,pierzynkę'' na łepek zszywamy dookoła nie pozostawiając otworu


,,Pierzynkę'' na łepek oraz tułów nacinamy tak jak na zdjęciach, nacięcia posłużą do wywinięcia zszytych kawałków



Wywijamy na prawą stronę


 Gdy już wszystko mamy wywinięte na prawa stronę zabieramy się za uszy. Wypychamy je małą ilością, (ja używam wkładu poduszkowego) i zszywamy



 Następnie składamy na pół jak to jest widoczne i zszywamy na małym kawałku


Przyszywamy do łepka, który wcześniej wypychamy i zszywamy.  Robimy to samo z drugim uchem.


Teraz zabieramy się za wypchanie 2 części tułowia


Zszywamy miejsca wypełnienia. W ten sam sposób postępujemy z ,,pierzynką'' na głowę.


Po zaszyciu składamy razem części tułowia zaszytymi szwami do siebie, równo by później owieczka równo stała.
 i zszywamy






Następnie oznaczamy sobie szpilkami gdzie mają być na łepku oczy i wyszywamy je czarną muliną, po wyszyciu przypinamy szpilką całość do tułowia i od góry przyszywamy



 a później przyszywamy od dołu by łepek nie odstawał od tułowia



Została już tylko ,,pierzynka'' na głowę



i w taki oto sposób udało się uszyć miłą, owieczkę, którą możemy upiększyć według upodobania i wyobraźni :)



Uff, udało się (mam nadzieję), przekonałam się, że robienie samemu zdjęć podczas szycia niekoniecznie jest łatwe. Starałam się zrobić to dokładnie i mam nadzieję, że wszystko jest jasne :) Jeśli uszyjecie swoją owieczkę pochwalcie się nią ;))

A teraz mimo, że już późno uciekam na Wasze blogi :))





















23 komentarze:

  1. Urocza owieczka,dzięki za fajną instrukcję szycia tego zwierzaka.
    Owieczka od dawna mi się podobała i w wolnej chwili chętnie taką sobie uszyję:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie zabrałam się za szycie, więc Twoje wskazówki rzeczywiście ułatwią mi pracę. Ja pewnie zostawiłabym miejsce na wypchanie tułowia, ale ten sposób jest fajny, a dziury i tak nie będzie widać. Jak uszyję, to pokażę :) Tylko ten czas...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny tutorial na owieczkę :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tutek, bardzo czytelny i od razu uszycie owieczki jest łatwiejsze:). Popełnię taką owieczkę na Wielkanoc:). Będzie jej miło w towarzystwie królika:). Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper wszystko opisalas :) Slicznie wychodzi i wcale nie takie trudne :) Pozdrawiam :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Owieczka wyszła przesłodko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jaka ona słodka :) śliczności

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały tutorial bedę musiała wypróbować bo owieczka bardzo przytulaśna

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow piękna owieczka :D dzięki za tutka ^^ moja Gabi pewnie nie da mi żyć jak go za chwilę na ekranie zobaczy :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna!!! I te kolorki, naprawdę śliczna owieczka wyszła:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest ta owieczka...a zdjęcia i tutek profesjonalny :)... a co do szwankujeącej maszyny jednoczę się w bólu ( u mnie jak tak dalej pójdzie będę musiała pomysleć o nowej ;/)
    Pozdrawiam i życzę póki co miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna owieczka! Ale kosztuje dużo pracy :P
    Może kiedyś się zmotywuję ;) ale jeszcze nie dziś! Jeszcze się poobijam ;)
    Pozdrawiam ślicznie :)

    www.WnetrzaZewnetrza.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Owieczka jest przesłodka!


    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna owieczka, może się skuszę :)
    Zapraszam na moje wiosenne candy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kursik na uszycie słodkiej owieczki:) Bardzo Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za ten kursik :))))))))))))))))))) Kiedyś trafiłam na ten wykrój, ale bez zdjęcia gotowej owieczki. Dzięki Tobie teraz już wiem co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna musze musze podkraść :* ,3

    OdpowiedzUsuń
  18. oOOOooo i ja i ja muszę taką uszyć! Cudaśna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny tutorial - mam nadzieje ze kiedyś taką uszyję mojej córeczce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super :D Sama ją zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna owieczka :) Zastanawiam się czy można od początku do końca uszyć ją ręcznie? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....