poniedziałek, 2 marca 2015

139. Nadal suwam meble ;) zmiany kuchenne ... cz. I

To już z dwa miesiące jak odmieniam mieszkanie i ciągle mam bałagan, czasami nawet myślę, że większy niż był ;) Już wydaje mi się, że do końca nie tak daleko, ale jest szansa, że może się tylko wydaje ;) Planowałam więcej, ale pojawiły się przy okazji zmian niespodziewane wydatki, które planowane nie były i plany musiały ulec zmianie, ale co się odwlecze to nie uciecze jak to mówią ;) 
Dziś mały kącik w kuchni, który zmienił swe oblicze i bardzo cieszy moje oko :)

 Tak było:



A tak jest teraz:





Stół jest składany przez co mogę zaoszczędzić miejsce. Na okno nie zwracajcie uwagi, żaluzje na dniach mają zniknąć, pojawi się też firanka, bo stara nie pasuje, a na nową nie mam pomysłu. Półka na ścianie, to moje ukochane dzieło, o którym było TU :) A jak wyglądał wcześniej taboret pokazywałam TU :)

Jest wygodniej i jestem zadowolona z efektu. Ściągam też do domu wiosnę i z tą wiosną Was zostawiam do następnego razu :))




Do następnego razu :)

22 komentarze:

  1. Zmiany są bardzo korzystne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściągaj wiosnę, ściągaj! :-) Ładnie to wygląda, widać na wiosnę bardziej ma się ochotę coś przestawiać i zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie. Oszczędność miejsca to podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. super! bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak pozytywne zmiany...nie zawsze trzeba dużo, by cieszyć się z tego co mamy...super:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, ogromna różnica, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie:) - od razu widać różnicę na ogromny + .Pozdrawiam gorąco :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosenne zmiany , mi się bardzo podoba ! Sama uwielbiam jeździć z mebelkami :-) Pozdrawiam :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku ! dzień do nocy !
    wygląda jak inne mieszkanie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kwiaty, świetny wystrój :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Półeczka kuchenna jest super! Śliczna po prostu:) Sama bym taką piękność przygarnęła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany bardzo korzystne. Pomysł na składany stół super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze!
    Chcę ich gorąco pozdrowić jest z niemiec

    Marle

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zmiana,100 razy lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam takie zmiany! Stąd zawsze się cieszę (jako jedyna), kiedy zbliża się czas remontu... choć w Twoim przypadku podejrzewam, że już się skończył? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny, pomysłowy kącik. Maksymalne wykorzystanie miejsca, to lubię, bo sama upycham jak mogę w moim małym m

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak się kreuje własna przestrzeń,ustawiczne ,,powolne lub gwałtowne zmiany nalepsze,na ladniesze,na lepiej zorganizowane:)
    Tak trzymaj,Slonko:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wpis !

    Kwiaty robią swoje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. zmiana na lepszą i ładniejszą:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No no przemiana niesamowita :) Działaj dalej, dla takich efektów warto! Pozdrawiam serdecznie - Ala

    OdpowiedzUsuń
  21. Każda zmiana, nawet ta najmniejsza cieszy . U Ciebie zrobiło się super.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....