sobota, 2 marca 2013

48. Jagienka zaprasza na mleko :)

Na wstępie witam w ten piękny słoneczny dzień :)
Cieszę się, że powiększyło się grono obserwujących, witam Was i mam nadzieję, że czasem coś skrobniecie pod postem ;)

A teraz o Jagnie, od jakiegoś czasu myślałam nad jej stworzeniem, trafiłam na nią dzięki Manicie, która udostępniła link do tego forum http://www.tilda-mania.ru/forum/, pooglądałam i jak ją zobaczyłam odrazu się zakochałam. Czasu brakowało, masa rzeczy leży do skończenia, ale stwierdziłam, że dokończę je wieczorami po pracy wtedy gdy mały śpi i nie mogę już hałasować maszyną i zabrałam się za jej tworzenie. Nie obyło się bez małych trudności gdyż wykrój zrobiłam troszkę za mały jak dla mnie i takie drobiazgi ciężko mi się zszywa, ale po to są trudności by je pokonywać i udało się :) Nieskromnie przyznam, że jestem zadowolona z efektu ;)))

Przedstawiam Jagnę, która zaprasza na mleko, samo mleko, lub mleko do kawy jak kto woli ;)))





i sesja na sztucznej trawie, gdzie krowom najlepiej ;)


Jagna ma 26 cm wzrostu i jest bardzo łagodna z charakteru, w końcu powstała w dniu gdy od rana świeci słońce i chce się krzyczeć: WIOSNA !!!

Zgłaszam ją na swoje pierwsze wyzwanie wiosenne w Szufladzie, w końcu wiosna, nowe życie i nowe wyzwania ;)))

Miłego weekendu Wam, życzę, korzystajcie ze słoneczka :)))

28 komentarzy:

  1. super ta Twoja Jagienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką Jagienką to i ja się kawy z mlekiem chętnie napiję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska! Gęba sama się śmieje, a łapki po mleko wyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleka nie cierpię ale od Jagny ... chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do kawusi poproszę , ale jak ona taka elegantka to jak ona mlekiem się będzie zajmować?Powodzenia w wyzwaniu-trzymam kciuki.
    Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super krówka :)) P.S. Mam taki sam dywan ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska jest ;) Aż uśmiech na mej twarzy zagościł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i jak pięknie wystrojona:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleka nie piję, tylko troszkę do kawusi z rana, ale Jagnę polubiłam całym sercem jest śliczna:) Pozdrawiam cieplutko.Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany! Prześliczna jest! I na dodatek z tym mlekiem... super!

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka cudna krówka ,piękna jest ,też mam gdzieś wykrój i nie mogę się zebrać do uszycia

    OdpowiedzUsuń
  12. O, jak najbardziej do kawusi poproszę! Fanie jej w i na zielonościach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Suuper wyszla Ci ona :) Slicznosci i jaka ladna sukieneczka :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja proszę kakao : ))
    super krówka : ))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wcześnie wstajesz w tym Migotkowie:)) Pewnie będę odwiedzać Cię trochę późniejszą porą:))
    Krówka fantastyczna, reszta Twoich szyjątek też przefajna! Masz świetne pomysły.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna i ta torebusia .... mmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no Jagienka pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna krówka!!! Dzięki kochana za wizytę i zapraszam często. Gosia z hoemfocuss

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajna ta Jagna:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jagna to sama wiosenka i radość.Rozweseliła nas!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest ta Jagna:)
    Ja za krówkę się jakoś boję wziąć:)
    A taka maleńka, tylko 26 cm, to naprawdę trudno się szyło:) Tym bardziej podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwa Jagna....i ta jej torebeczka:) Bardzo mi się podoba, Basia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jagienka jak się patrzy. :))
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie Ci się udała, chyba właśnie wychodzi na pierwszy wiosenny spacer :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuuudna!Muszę spróbować kiedyś z takim zwierzakiem:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna ta krówka!...ale ty masz pomysły:)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....