sobota, 22 grudnia 2012

19 Święta, święta i ...

Zacznę od tego, że decydując się na moją przygodę z blogiem nie sądziłam, że sprawimi to tyle przyjemności. Każdy komentarz i Wasze odwiedziny sprawiają, że mój świat staje się radośniejszy. Zbliżają się święta i jutro cały dzień spędzę w kuchni dlatego dziś składam Wam z całego serca życzenia przy mojej pachnącej choince ... :)


***

Życzę Wam  spokojnych, pełnych miłości i spokoju Świąt,
Świąt spędzonych w gronie rodzinnym, bez kłótni i złości,
Świąt gdzie za oknem prószy spokojnie śnieg, a w tle cicho słychać kolędy,
i dużo, dużo radości, uśmiechu, niezapomnianych wrażeń,
ciepłych, dobrych chwil z najbliższymi,

a pod choinką - wspaniałych niespodzianek...






i pamiętajcie
” Jest tylko jeden sposób, aby czuć się dobrze: należy nauczyć się być zadowolonym z tego co się otrzymało, a nie dążyć do tego, czego akurat nie ma” -  Theodor Fontane

Tego Wam życzę ...
 

16 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego! Migotko z Migotkowa, choć chciałabym pisać do Ciebie imieniem;-) choinka jak lala malowana, kolorowa ależ energia z niej bije, tak blogowanie sprawia przyjemność.Buziaki przesyłamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie zmieniłam informacje o mnie :))) Pozdrawiam :) Magdalenka ;)

      Usuń
    2. Piekne imię dziękuję ja lubię pisać zaczynając od imienia;-))))

      Usuń
  2. Piękna choinka!
    Tobie również wspaniałych i radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magi Świąt i bycia z rodziną życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna choineczka :) na pewno przepieknie pachnie :) Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za piękne życzenia:) Masz przecudną choinkę! Gorąco pozdrawiam i życzę dla Ciebie i Twojej rodziny Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna choinka :))
    Wesołych Świąt

    życzy Marta :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za przepiękne życzenia! Ja również życzę Tobie i całej Twojej rodzinie zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miękkich płatków śniegu za oknem,
    ciepłych bamboszy przy pachnącej choince
    i sypiącym iskrami kominku,
    a także wymarzonych prezentów
    i spokoju w sercu!

    Życzy Diana

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja choineczka jest śliczna :-)
    Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Ci cudownych Świąt przy pachnącej choince.
    Bardzo podobają mi się własnoręcznie wykonane ozdoby na choince,pierniczki przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt życzę ...Ewa

    Ps. Złota myśl jakże na czasie - aktualna....

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna choinka,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....