czwartek, 20 grudnia 2012

18 Doba za krótka, albo ja nie ogarnięta ;)

Na początku witam wszystkich moich nowych gości ;) Bardzo mi miło, że zostałyście na dłużej :)

***
 
Czy to tylko mi ciągle brakuje czasu, czy to taka ogólna przypadłość społeczeństwa ? ...

Jeszcze tyle mam do przygotowania ... mieszkanie ogarnięte, zostało tylko ozdobić i jutro przytargać choinkę, ale prezenty nie wszystkie jeszcze przygotowane, niby to tylko kilka rzeczy ale co się za nie zabieram to coś innego wyskakuje i przekładam na później ... Na przyszłe święta to chyba po wakacjach zacznę się szykować ;)

Udało mi się dziś dokończyć jeden z koszyczków, które planowałam uszyć tydzień temu.

Oto moje dzieło:


przy dziennym świetle, rzeczywiste kolory udało mi się uchwycić ;) 


Kolejne czekają, a dziś jeszcze śmigałam po pasmanterii gdyż źle wyliczyłam wstążki ;)

Zmykam na dziś, życząc lekkiego przygotowania do Świąt i małych kolejek jeśli ktoś jeszcze musi ogarnąć zakupy :))

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, za czas, że go dla mnie znalazłaś. Zrobiłaś bardzo ładny koszyczek. Wszystkiego dobrego na Święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny koszyczek a co będzie w środku???;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świątecznie ma być na orzechy, a całorocznie to jeszcze brak pomysłu :)) Coś wymyślę ;)

      Usuń
  3. Zdecydowanie doba za krótka! :) przyłączam się do tej tezy:) Osobiście jak dla mnie święta mogłyby być 3 dni później to może bym się wyrobiła jakoś :) Bardzo ładny koszyczek, kolory świetnie współgrają, a różyczki wprowadzają nastrój. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Milo mi Cie poznac :) Sliczny koszyczek :) Jak i wiele innych twoich prac :) ojj tak zdecydowanie za krotki ten dzien i jeszcze gdzie te sily ,aby wszystkiemu sprostac . Pozdrawiam Cie Serdecznie i jeszcze z mila checia do Ciebie zajze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Po wakacjach zacznę się szykować..." Tak, tak, oczywiście. :) Co roku powtarzam to samo. :)
    Miło mi poznać Ciebie i Twoją twórczość. :)
    Renia

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to promyk słońca ....